Mys onsdag.

Jag och min kära Kenny tog en fin och dyr middag som landade på 405 kr inne i stan. Sedan fortsatte vi hand i hand med en bio på biograf Saga inne i stan på kungsgatan. Vi så, vi hade iaf tur med vädret igen. Det var en sen då en giraff spydde i knät på huvudrollen. Jag skrattade då åt hela salongen. Kenny försökte desperat tysta ner mig men det var redan kört. Tårarna sprutade och jag kiknade.

Vi hade även en mysig rutt hem efter bion, med magarna fulla efter mat öl chips cola och popcorn åkte vi fel. Men tillslut kom vi hem och hade en romantisk stund för oss själva. Efter det pös vi ihop till film nummer tre av harry potter.
Sedan somnade vi i fammnen på varandra.
Jag kan bara säga att jag älskar min Kenny nått så fruktansvärt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0