Kaxiga brudar..

Ja, så var det. Eliza hundarna och jag hoppade in i mammas stora gröna jeep och röjde runnt i stan. Drog förbi Ikea och köpte lite blommor och julpynt. När vi parkerade satt det några killar i en bil mittimot oss och kan ju ärligt säga att det känndes riktigt fräsigt att parkera med den jätte bilen framför dom. Haha.


Kvällen har jag tillbringat med att ordna julgrupper. Jätte mysigt att sitta " home alone " och julpyssla.  Dessutom hittade jag en bra julklapp till Kenny när vi ar och hanlade. Jag har redan fått min julklapp. En riktig jul!

Kenny lämmnar sin familj och skall fira den med sin nya familj. Helt underbart att få tillbringa Julafton med dom jag älskar mest. Kenny, Kim och Balto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0