Helt pinsamt...

Sisst jag tvättade insåg jag en lite pinsam sak... Varenda top jag har är det nån fläck på just vid tuttarna. Märkligt men sen slog det mig på kvällen när jag satt med vitlöksdipp strax under hakan. Just det, min mamma har ju alltid retat mig för att jag har hal i läppen, ja det har jag ju men percingen kom på senare dagar.
Jag spiller ju hela tiden har har ett osynligt hål i underläppen på riktigt... Köpte ett billigt bas linne på HM och en prydlig liten brun fläck smyckar tuttarna. Jätte klantigt...

Iaf natten har varit fruktansvärd, jag har knappt sovit för att huvudvärken dundrade på. Har drömmt mardrömmar om fiskar och har inte en enda cigg kvar. Så planen är nu att hoppa in i kläderna och ta med jycken ut på en sväng och återvända med ett paket cigg och något onyttigt. Sedan skall jag placera mig i sängen och knätta på en Mumin film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0