Herr åhgren är på besök.

Nu har kan kommit din jäveln, han är överallt och ger mig sammetskval. När jag tittar upp från sängen där jag sitter nu så ser jag miniatyr bagdad i mitt sovrum. Det är TOTAL kaos här. Kenny jag och hunden har riktigt grisat här hemma. Fy fan vad illa, jag skämmr riktigt. Måste ta och göra nått åt det här så att åhgren kan flytta någon annan stans....

Jag kan ju börja med en islatte och försöka få lite energi... Typ.

För övrigt var jag och besökte nya K:fem huset i vällingby igår. Helt okey, men jag gick ju vilse två gånger. Var på jakt efter en mössa till min kära, men hitta inte ett skit så jag köpte nån billig sak som han få ha när han vill. Han tag iaf på sig den när han gick ut med min vovve på kvällen. Bra gjort med tanke på att han och hunden inte riktigt är bästa vänner, snarare tvärt om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0