Godispåsen snackar med mig!

Är inte direkt så stolt över mig själv ikväll. Jag föll för påsens smörsnack i skafferiet. Jag kännde hur den kallade på mig och viskade oavbrutet och tillslut ville jag bara få tyst på skiten så jag slet brutalt upp skafferidörren och våldförde mig på påsen. Den skrek ÄT MIG! vad gjorde jag? Jo jag bet ihjäl den, långsamt satt jag och sög i mig bit efter bit som en hungrig hyena på savannen. Nu är påsen slut/död och kan inte locka mig till synd längre men vafan, jag käkade ju upp hela påsen och nu sitter det en grå gubbe på min axel som kallar sig sammvetet och viskar glåpord i mitt öra. Han kallar mig tjockis och fläskgerg! vad skall jag göra med honom!? Jag kan ju inte rikigt äta upp honom heller. Så jag har nu trakasserat honom tillbaka med en påse ostbågar. Men jag får inte tyst på honom. Hur blir man av med grå gubbar på axeln? Jag skulle kunna tänka mig att skjuta ihjäl honom men hur skjuter man ett samvete? Ursh vilket våldsamt inlägg detta blev, vad drar vi för slutsatts? Godis är inte bra!

Hur blev det såhär? Jo allt började med att en gammal vän från Falköping har småpratat lite och sagt att vi skall ta en öl i 100 år men det blir aldrig av. Hur som så bestämmde vi att det skulle bli en öl till nästa helg. Ett sms damp ner i telefonen och det stog från "Johan H". Med texten öl i helgen, lördag passar mig bäst. Jaha, men va bra då blir det lördag. Jag tänkte svara men så ringde jag upp ist för jag hatar sms. När han svarar säger han Tja, jag ska jobba i morgon. Öhhh... blev mitt svar då jag inte kännde igen hans röst men tänkte att det är min telefon som krånglar. Jaha, sa jag men var inte du i Norge? Nä, sa han lilla gumman jag var i Ibiza. WHAT!? Han började babbla på och innom kort insåg jag vilken "johan" jag ringt upp. FEL FEL FEL! Svettigt läge, snubben är helt konstig och en ganska vidrig person om jag skall vara ärlig..Totalt inkompetent svin som är så egosentrisk att man får leta efter värre. Ett typiskt Svin. Hur avslutar jag detta på ett snyggt sätt!? Nästa mening som sprakade i telefonen var jag var i Rom, bla bla bla fyra gånger bla bla bla pengar bla bla. Då gjorde jag det... jag la på. Ett litet klick, hoppsan det var ju inte riktigt meningen...    


Det var då godispåsen dök in i bilden.... sen vet nu hur det slutade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0