Idiot...!

Nu skall jag kladda lite igen, då jag är ganska less på idiotiska mail jag får från diverse personer som inte har något bättre för sig än att jävlas. Fick för ett tag sedan ett mail från ett psykfall som skrev att han var sugen på att äta igelkottar till middag, och undrade om han köpte två kunde han få den andra billigare samt att de skulle vara döda när han köpte dem. Idioten hade sänt med sitt nummer av misstag. Och jag ringde naturligtvis iskallt upp och sa med trevlig röst att han kunde få köpa en pistol av mig för samma pris, som jag kunde skjuta honom gratis med om han var intresserad. Va? frågade han. Jag fortsätter iskallt att jag hade slut på igelkottar för tillfället. Då trillade poletten ner och han blev skit nervös och undrade hur jag fick tag på hans nummer. Ditt nummer sa jag förvånat? Det var enklast att hitta men att hitta hem till dig var något knepigare. Killen skulle jag gissa var i 15 års åldern, och slängde hastigt på luren. Någon minut senare fick jag ett långt sms där han personligen bad om ursäkt för det mailet och sa att det var han och hans kompisar som bara "busat" lite. Och att det inte var meningen att göra mig upprörd men att det var ett onödigt bus och det skulle icke upprepas. Jag sms:ade tillbaka att det var bra att han bad om ursäkt och att han skulle fokusera på skolan ist för andras privatliv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0