Kräftor på menyn.

Idag är det storhandling som gäller och högsta prion är KRÄFTOR! Jag satt för två veckor sedan klockan två på natten och mumsade på ett paket i min ensamhet, måste säga att det känndes lite skevt men mumsigt var det! Så nu skall jag ta med mig hunden och traska hem till min far där bilen står parkerad. Hunden får stanna i trädgården för jag lär bli kvar i affären ganska länge och ingen hund i varm bil. Familjekonflikten som jag beskrev i förra inlägget har ännu inte riktigt lagt sig. Jag fick min ursäkt och trodde att det skulle räcka men ack nej, jag är fittförbannad fortfarande men visar det inte. Det skaver som en flisa i röven på en flodhäst som inte kommer åt att ta bort den. Men det är ingen ide och gnälla för det, tiden går och framtiden är det fokus på. Så jag har tagit kontakt med min gammla dansklubb och har nu anmält mig till den, så vi får se om jag kommer med. Det måste vara jämna par, om man skall dansa par dans. 

Det låter som det ligger en ailien i magen på hunden, undrar om hon käkat för mycket körsbär när vi var ute, hon gillar det. Men bäst av allt när inte matte ser. Då jag kommit på henne har hon fällt ut sin tunga och bara sugit in allt hon får tag på. Och jag flaxar och bänder upp nosen på henne men då har hon redan svalt skiten med hul loch hår. Jag kan nog se fram emot lite diaréstänk senare på eftermidagen. Härligt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0