Vengaboys

Ditt jävla luder, med våfflat hår och puder, såfort du vill ha pengar hoppar du i sängar!? Minns ni den? Vengaboys, hittade den på spotify och fick nostalgi känsla. Jag älskade den låten, orginalet då inte den fula låten. Iaf så när jag var ensam hemma satte jag på den låten så det dånade i högtalarna och skuttade runnt som en galen fjortis runnt inomhus poolen i huset där jag bodde. Jag viftade med en handuk som ett lasso och skrek mig hes. Hade någon sett mig hade de säker trott att jag var stenhög eller vunnit en miljon. Jag var helt galen i den låten. Och faktiskt än idag, jag får gåshud och det rycker i benen. Nu sitter jag inlindad i en handuk och nynnar med, MEN om jag varit ensam hemma hade jag nog gjort mitt lilla galenskap i hemlighet.

Iaf idag så har jag varit riktigt duktig, jag har tvättat, badat hunden,diskat, lagatmat, handlat hämtat och lämmnat kim på dagis varu ut emed hunden, sammsugit och moppat, bäddat och varit i lekparken. Jag är helt slut igentligen, men kan inte varva ner, jag har fått krupp på en sak som stör mig en smula. Jag kan bara säga att det gör mig smått irriterad om dagarna och särskillt på kvällarna, då är det där och gnager i hjärnan. Ska jag eller ska jag inte? Det är frågan och vad är svaret när jag själv inte vet? Vem vet då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0