Dags att börja kladda i den här bloggen igen.

Jag skall börja med att berätta om en fantastisk sommar på öland med familjen. Det är mitt i sommaren och regnet smattrar mot rutan och jag är just lämmnat dottern på dagis. Vet inte riktigt hur jag gillar att vara ensam hemma. Har besökt skogen med hunden och lämnade halva hunden kvar i skogsdungen efter att ha borstat ur henne alla päls. Det såg fan inte klokt ut när jag var klar med henne, men fin blev hon. Jag har en miljon saker att göra idag men jag har ingen lust eller ork att ta tag i något. Jag blev lite sänkt igår då jag hamnade i en liten konflikt med en i familjen och det hänger över mig idag. Hur skall jag få bort det ur huvudet. Kanske genom att göra alla dessa viktiga saker? Kanske genom att skita i allt och gå ner mig i sängen. Det är svårt att fungera som person när man är sårad. Det är så att jag vill lösa den här konflikten men det går inte. Det går inte för att jag har ryggen fri och väntar på en ursäkt som jag inte får, jag får den inte för att jag vet om att personen i fråga skämms, som fan.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0